Pagina's

dinsdag 14 oktober 2014

Tag - 4 Things♥

Hi!
Ík zag deze tag op teskuh.nl en hij leek me erg leuk om te doen. Hierbij dus de 4 things tag! 

4 dingen: in mijn tas
. Iphone oortjes
. schoolboekenL
. Liga
. portemonnee

4 dingen: gevonden op mijn bureau
. geurstokjes
. glaasje met mijn kwasten
. notitieboekje
. erg veel troep helaas…

4 dingen: in mijn kamer
. mijn heerlijke zachte warme bedje natuurlijk!
. ketting-hanger
. mega spiegel
. inspiratie schilderij boven mijn bed

4 dingen: die ik altijd al heb willen doen
. zwemmen met dolfijnen
. Ed Sheeran ontmoeten
. snowboarden
. surfen

4 dingen: waar ik op ‘t moment van houd
. serie: modern familie
. Afire love van Ed Sheeran
. geruite blousjes
. jodenkoeken

4 landen/plaatsen waar je altijd al heen wilt
. Disneyland! ( het is geen land maar achJ)
. New York
. Curaçao
. Bora Bora

4 liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg
. let it go – frozen
. impossible – James Arthur
. shake it of – Taylor Swift
. lovers on the sun – David Guetta

Ik geef deze tag door aan iedereen die er zin in heeft!
Xoxo



Geen opmerkingen:

Een reactie posten