Pagina's

vrijdag 10 oktober 2014

Beauty - Catrice lipsticks ♥

Hi! Er gaat veel goeds rond over de lipsticks van catrice. Ik was in de kruidvat en wilde graag nieuwe kleuren proberen, ik kocht 2 lipsticks uit het nieuwe assortiment. Deze twee plus nog een andere lipstick zijn vorige maand uitgebracht.



Ik vind de lipstickhulsen er erg chic uitzien, mooi zwart en classy.


Dit zijn de twee kleuren die ik heb uitgekozen. Links ‘in a rose garden’ en rechts ‘MATTraction‘. Nog steeds ben ik onder de indruk, op naar de swaches!


Zoals je ziet zijn de lipsticks goed gepigmenteerd, ‘in a rose garden’ brengt net even wat makkelijker aan omdat hij een creamy textuur heeft. ‘MATTraction’ is natuurlijk een matte lipstick en glijd dus ook wat stroever over je lippen.



Als ik moest kiezen zou ik zeker gaan voor ‘in a rose garden’ een gangbaar kleurtje voor overdag.
Samengevat vind ik de lipsticks mooi en van goede kwaliteit, goed gedaan catrice!
Catrice is te koop bij de kruidvat en trekpleister voor € 3,99

Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten