Pagina's

donderdag 23 oktober 2014

Victoria's Secret body mist♥


Een tijdje geleden waren er een aantal producten van Victoria’s Secret te koop bij etos, superleuk maar helaas was ik nét te laat om iets te kopen. Twee weken geleden vroeg ik aan een etos-medewerker of Victoria’s Secret weer terug zou komen. Gelukkig was het antwoord ja en ben ik vandaag de stad in te gaan om een bodymist te bemachtigen. De etos stond helemaal vol met allerlei soorten geuren en kleuren maar de bodymist die ik eigenlijk wilde (vanilla lace) hadden ze helaas niet): Wel heb ik een andere hele lekkere geur meegenomen namelijk ‘mango temptation’.




Mango temptation is een hele zoete maar toch frisse geur. Zelf vind ik 'm niet echt naar mango ruiken maar er zit wel een lekker tropisch geurtje aan. Het is een fris, zoet, lief geurtje dat je makkelijk elke dag kan dragen. De geur blijft niet megalang hangen dus als je de hele dag door lekker wilt ruiken zou ik de bodymist gewoon meenemen in je tas en wanneer nodig nog wat opspuiten.

De Victoria’s Secret bodymist’s en body lotions zijn verkrijgbaar bij etos voor €8,99 per stuk!  
Wees er snel bij want Victoria's Secret is erg gewild en dus snel op! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten