Pagina's

maandag 26 januari 2015

NYC IndividualEyes palette


Hey allemaal! Long time no see. Na een weekje ploeteren in de testweek wilde ik mezelf verwennen met een aantal heerlijke ontspanningsproducten. Toen ik in de Kruidvat kwam op jacht naar maskertjes zag ik dat alles in het NYC schap 2 voor 5 euro was. Ik wilde al erg lang de nagellak basecoat van NYC proberen vanwege goede reviews en ik kon deze actie natuurlijk niet aan me voorbij laten gaan. Dit palettje viel me gelijk op en ik nam hem mee. Helaas kon ik de kleuren niet swachen omdat hij goed verpakt zat, wel fijn dat er daardoor geen vingerafdrukken op zitten. 



De kleuren hebben allemaal een eigen functie die je achterop de verpakking kan lezen.

Witte kleur: Als hightlighter voor op het wenkbrauwbot
Paarse kleur: Voor over het hele ooglid
Donkerrode kleur: Voor in de crease
Zwarte kleur: Aan de buitenkant van het ooglid

Er zit ook nog een oogschaduwbasis in en een creamhighlighter, een ideaal palletje voor onderweg. 


Het pigment is prima maar helaas vallen de witte en lila kleur een beetje weg op het ooglid. Wel vindt ik het een erg mooie kleurcombinatie. Je verwacht misschien dat dit een palette is met winterse kleuren, maar ik denk dat je vooral met de lila kleur ook een prachtige zomerse look kan maken. 


Het palletje is te koop in de Kruidvatfilialen waar ze NYC verkopen en online .









Geen opmerkingen:

Een reactie posten