Pagina's

dinsdag 30 september 2014

Beauty- top 5 onder de €5,-

Hey! vandaag laat ik jullie 5 producten zien onder de €,5,- 
Veel plezier!


Deze bb cream van mis sporty is het geld dubbel en dwars waard! Ik vind de bb cream erg fijn door zijn matte finish en omdat hij lang blijft zitten.
Miss sport,  Morning Baby! Bbcream - €3,49


Dan een concealer van elf. Zoals je ziet is de tekst eraf gevaagd omdat ik hem zoveel gebruik. Hij bedekt donkere kringen en roodheden en werk prima.
Elf, Tone correcting concealer - €1,-


En natuurlijk daar is hij weer , rose gold van sleek! Deze blush is erg geliefd in beautyland, en ook ik ben erg erg over te spreken. De peach-roze blush met gouden glitters staat overal bij, echt een budgettopper dus!
Sleek, rose gold - €5,-


Een bronzer hoort natuurlijk ook in het rijtje thuis. Er zijn zoveel soorten budget-bronzers dat het moeilijk was om er één te kiezen. Ik ben toch gegaan voor de matte bronzer van catrice, hij werkt gewoon erg goed en laat geen oranje waas achter.
Catrice, sun glow matt bronzing powder - €3,99


Ik vond het erg moeilijk om een budget mascara uit te kiezen. Meestal heb ik iets duurdere mascara’s van merken zoals maybelline en maxfactor, omdat die voor mij gewoon erg goed werken. Maar ik heb toch ook een goede budget mascara gevonden. Deze van essence uit de nieuwe collectie is echt superfijn, hij verlengd, geeft volume en je kunt hem kopen voor een klein prijsje. Wat wil je nog meer?

Essence, lash princess mascara - €’3,39

Wat is jullie fijnste budget product? x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten