Pagina's

maandag 6 oktober 2014

Opgemaakt - September ♥

Het is alweer oktober, wat gaat de tijd snel! Vandaag laat ik jullie zien welke producten ik heb opgemaakt in de maand september.




Als eerste heb ik twee reinigingsproducten opgemaakt, een reinigingscrème en een pak reinigingsdoekjes. Over beide producten ben ik aardig tevreden . Helaas roken de reinigingsdoekjes niet erg lekker maar werkten gelukkig prima.

De 'its my beautiful skin day' reinigingscreme is te koop bij de hema. Helaas kan ik de prijs niet meer vinden maar die zal niet meer zijn dan €3,-
Het pak met reinigingsdoekjes kun je kopen bij de kruidvat voor €0,59


Ook heb ik deze essence mascara “opgemaakt”. Ik zet opgemaakt tussen haakjes omdat de mascara niet op is maar volledig uitgedroogd en niet meer te gebruiken.  Ik vond het wel een erg fijne mascara! Het is jammer dat hij is uitgedroogd maar dat is best logisch na een half jaar;)

Essence mascara is te koop bij de drogist voor € 2,89


Na het 2 jaar gebruiken van deze puma parfum is hij toch echt eindelijk op. Volgens mij is deze parfum niet meer te koop maar zijn er wel andere soorten voor in de plaats gekomen. Zelf ben ik
best wel te spreken over de parfums van puma. Ze ruiken licht en zoet, superlekker! (sorry voor de wazige foto)
Puma parfum kan je kopen bij de drogist en in sommige parfumeries voor ongeveer €10,-


Ook heb ik een shampoo en een douchegel opgemaakt. Ik heb hiervoor eigenlijk nog nooit een shampoo van nivea gehad maar vond hem erg lekker. Ik hoopte dat hij niet naar de normale nivea geur zou ruiken, want dat leek me nou niet echt lekker voor in mijn haar. Gelukkig ruikt deze shampoo naar een warme maar toch fruitige geur.
Ik ben erg fan van dove, dus ook van deze douchegel. Ik houd er wel van om een lekkere frisse douchegel te gebruiken en dat is deze zeker!

Nivea 'diamond gloss' shampoo is te koop bij de drogist voor €3,30
voor deze Dove 'go fresh' douchegel betaal je voor een fullsize verpakking €3,69

Het zijn niet mega veel producten maar ik wilde het jullie toch even laten zien. Wat voor soort artikels vinden jullie leuk om te lezen? Laat het me weten!

Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten