Pagina's

dinsdag 23 september 2014

Inspiration - herfst

Nog even en het is weer tijd voor de warme truien, mutsen, kaarsen en chocolademelk! Persoonlijk vind ik herfst een supergezellig seizoen, maar de kou doet het toch wat minder. Om een beetje in de herfstsfeer te komen, hier een paar mooi plaatjes!




Natuurlijk de herfstbladeren in prachtige kleuren! Het lijkt wel of het een aantal weken confetti sneeuwt.



Niet te vergeten, het eerste waar ik aan denk bij de herfst, paddenstoelen! Ze zijn er in allerlei soorten en maten maar mijn favoriet blijft toch wel de rode met witte stippen.



Groene bolletjes met stekels, supermooi aan de boom, maar nog veel mooier als oranje bolletjes op de grond.  Vroeger maakte ik een heleboel soorten diertjes en zette die in de vensterbank, supercute!


En dan toch nog wel een beetje een nadeel aan de herfst… spinnen. Hoewel ik geen fan ben van spinnen, vind ik hun webben echt prachtig!



Deze quote moest er even bij. Haha, geweldig! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten