Pagina's

maandag 22 september 2014

Unboxing - Beautiful bijoux

Een aantal dagen geleden heb ik een bestelling geplaatst op de webshop Beautiful-bijoux.nl. Beautiful-bijoux.nl is een superleuke Nederlandse webshop waar ze van alles verkopen zoals sieraden, accessoires en kleding voor een klein prijsje. Bij elke bestelling zit een cadeautje, en alles is supercute ingepakt.




Ik kreeg mijn bestelling binnen in een kartonnen doos (die gewoon door de brievenbus past) met daarin twee kleinere doosjes en een topje. Ten eerste zijn de doosjes echt superhandig om te bewaren en het ziet er natuurlijk superleuk uit! Mijn pakje kwam al na 3 dagen en zag er prima uit.




In het kleine doosje zat een ketting, een armbandje en een ring (cadeautje). Alles zag er precies uit als verwacht zonder rare dingen. Top!
Infinity ring – cadeautje
Anker armband (anchor bracelet) - €3,95
Ketting met veren (beneath my wings) – sale €4,95


Hierboven zie je de spullen uit het grotere doosje. Ook in dit doosje ziet alles er prima uit zonder beschadigingen. Omdat ik mijn bestelling in twee keer bestelt heb, heb ik nog een cadeautje gekregen, echt zo gaaf!
Horloge - €9,95
Infinity armband – cadeautje
Bloemenkrans – extra cadeautje (was maar paar dagen geldig)
Verzendkosten naar Nederland - €1,95

2 opmerkingen: