Pagina's

vrijdag 14 november 2014

Fall favorites♥


Hi! Vandaag laat ik jullie mijn fall favorites zien. Dit zijn een aantal producten die ik erg graag gebruik en heb gebruikt deze herfst. Veel leesplezier!



Als eerste twee makeup producten, een blush en een oogschaduwpalletje. Allebei werken ze superfijn en passen vooral de kleuren van het oogschaduwpalletje erg goed bij de herfst. Het palletje komt uit een limited edition van catrice en is volgens mij niet meer te verkijgen. Ook de blush komt uit een limited edition maar deze is wel nog te verkrijgen, het is een prachtige ombre blush die je een gezonde glans geeft. De twee producten zijn beide heel betaalbaar en werken super!


Oke, sinds ik deze parfum heb praat ik nauwelijks ergens anders meer over. Het is gewoon echt een heerlijke geur! Hij ruikt bloemig maar toch herken ik er iets warms in wat me heel erg aantrekt, hmmmm


Ook deze bodybutter is een groot favoriet. Hij zat in de beautybox van oktober en ik heb sindsdien geen andere meer gebruikt. Hij voedt je huid niet speciaal geweldig maar ruikt zo overheerlijk dat je hem toch blijft gebruiken. De bodybutter is van het merk greenland en heeft de geur van papaya.


Dan nu een fashion favoriet, een truitje van pull&bear. Het is een truitje in een bordeaux kleur waar ook wit in zit verwerkt. Hij zit echt superlekker en comfortabel en is supermakkelijk te combineren met een leuke ketting en jeans.


Als laatste alweer deze geurkaars die jullie al zijn tegengekomen in mijn action shoplog en ik ben er echt dol op! Hij ruikt heerlijk naar vanille en binnen notime ruikt je hele kamer hemels. Echt een grote aanrader!

Dit waren ze alweer, een aantal van mijn herfstfavorieten, wat is jouw herfst favoriet?
Follow my blog with Bloglovin

xx 

4 opmerkingen: