Pagina's

zondag 16 november 2014

Review elf blushes + nieuwe blush kwast♥


Hi!Ik heb een aantal dagen geleden een aantal elf producten bestelt, waaronder 2 blushes. Ik wilde heel graag de blush/hightlighter ‘gotta glow’ proberen omdat ik hoorde dat hij erg lijkt op albatros van Nars. Ook heb ik de blush ‘twinkle pink’ besteld omdat de lieve roze kleur me erg aantrok. Vandaag review ik beide blushes en een nieuwe blushkwast die ik laatst gekocht heb.




De verpakkingen van de elf studiolijn zijn stevig en hebben een mooie matte zwarte kleur. Ook deze producten zien er erg stevig en chic uit.  Het spiegeltje komt erg handig van pas als je onderweg bent en even snel je makeup wilt bijwerken en ziet er natuurlijk ook mooi uit.


De swaches van beide blushes zien er erg mooi uit, wel zijn ze erg poederig en moet je dus oppassen dat er niet teveel product op je kwast zit. In de highlighter zitten subtiele gouden glitters die op de foto niet echt goed te zien zijn, de blush bevat ook subtiele glitters en geeft dus ook een mooi glansje. Vooral de hightlighter is een groot favoriet, hij laat je huid stralen en je ziet er gelijk gezonder uit!


Yeey! Ik ben zo ongelofelijk blij met deze kwast! Dit is mijn twede real techniques brush in mij stash. Eerder kocht ik de ‘expert face brush’ en die bevalt me behoorlijk goed! Nu ben ik gegaan voor de ‘blush brush’ met de hoop dat ik hier even tevreden over zou zijn. En ja, wat een heerlijke zachte kwast die je blush prachtig aanbrengt!


De kwast is best groot en fluffy en werkt dus erg goed om blush subtiel aan te brengen en te blenden.

Ik ben over beide blushes erg tevreden en ook de blush kwast ga ik zeker vaak gebruiken! 

Elf blushes - €4,- 
Real Techniques blush brush - €13,25
Elf producten kun je bestellen op www.eyeslipsface.nl.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten