Pagina's

maandag 24 november 2014

This or That - Fashion

Als je uit twee kledingstukken moet kiezen en het kledingstuk dat je niet kiest uit je kast zou  verdwijnen, wat zou je dan kiezen?

Spijkerbroek of Joggingspak?
Zeker weten een spijkerbroek! Ik vind joggingspakken erg comfortabel zitten voor in huis maar ik bedoel je gaat niet in je joggingspak over straat lijkt me?

Jurken of Rokken?
Oeii, deze is moeilijk aangezien ik nooit rokjes of jurkjes draag. Toch kies ik voor jurkjes omdat ik op vakantie wel eens een jurkje aandoe naar het strand. Ik vind rokjes ook erg leuk maar het staat me gewoon niet zo. 


Streepjes of Ruitjes?
Ook zo’n moeilijke! Hoe kan je hier nou uit kiezen? Pas.

Teenslippers of Sandalen?
Teenslippers, vaak passen sandaaltjes mij net niet goed omdat ik erg smalle voeten heb. Ik vind teenslippers heerlijk om te dragen in de vakantie.

Sjaals of Hoedjes?
Sjaals, Ik ben niet echt een hoeden mens, of ze waaien af, of ik lijk net een cowboy(girl). Haha.

Oorknopjes of Oorhangers?
Uhm.. de laatste tijd draag ik eigenlijk nauwelijks oorbellen, knopjes zijn wel altijd mijn favoriet geweest. Die grote hangers vind ik vaak niet zo prettig zitten, wel erg leuk voor een feestje natuurlijk. 

Kettingen of Armbanden?
Ik kies voor kettingen omdat ik altijd vergeet armbanden om te doen;)

Hakken of Platte schoenen?
Platte schoenen! Ik kan echt totaal niet lopen op hakken, ik voel me dan altijd een beetje een reus. Een klein hakje, oke maar hoger dan 5 cm zal het niet worden.


Cowboylaarzen of Paardrijlaarzen?
Allebei niet echt mijn stijl.

Jasje of Vest?
ligt aan de gelegenheid, naar school liever een vest maar als ik uiteten ga liever een jasje, staat toch net iets eleganter.

Dit was fashion versie van de this or that tag. Willen jullie ook een this or that - makeup zien? laat het me weten! xx
Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten