Pagina's

donderdag 4 december 2014

Sneaker wishlist♥

Sneakers, ik kan er geen genoeg van krijgen! Het liefst heb ik voor elke outfit andere sneakers om aan te doen.  Zoals je ziet zijn vooral air max een groot favoriet!



1. Erg leuk dat ze een basic zwarte schoen combineren met leuke confeti stippen op de zool. Zwarte schoenen passen overal bij en met mijn maat 40 is er het erg fijn als je voeten nét iets kleiner lijken;)

2. Ook deze janoski’s zijn zwart met een witte zool. Superhandig om te combineren en toch niet saai met het blauwe nike detail aan de zijkant.

3. Toen ik deze schoenen voor het eerst zag bij een meisje op school, was ik direct verliefd. De lichtblauwe/groene kleur trekt me heel erg aan en het model vindt ik erg ‘stoer’.

4. Deze Air max zijn compleet anders dan de zwarte maar toch erg leuk! Makkelijk te combineren met eigenlijk je hele kledingkast. Het nadeel van witte schoenen is dat ze waarschijnlijk na een aantal dagen niet zo wit meer zijn;)

5. Jaa, iknow, don’t judge, nog meer Air max! Air max zijn gewoon de perfecte wintersneakers omdat ze lekker gevoerd zijn van binnen en heerlijk zitten. Ook deze kleuren vindt ik erg leuk bij elkaar passen en ze zien er lekker sportief uit. Kuch, kuch aan deze wishlist te zien wordt het tijd voor een paar nieuwe Air max, hihi.

6. Niet echt geschikt in deze tijd van het jaar maar allstars zij gewoon basic schoenen die iedereen wel heeft. Ik heb al bordeaux-rode allstars maar wil ook erg graag een grijs paar voor onder een legging of panty. Om de kou toch tegen te gaan zijn fluffy sokken ook altijd een oplossing!


Welke schoenen staan er op jouw wishlist? 
xoxo

2 opmerkingen: