Pagina's

zaterdag 6 december 2014

5 lifehacks you should know



Hoi! Vandaag stond eigenlijk een Sinterklaas artikel ingepland waarin ik zou laten zien wat ik allemaal voor Sinterklaas heb gekregen. Toen ik hier nog eens over na dacht vond ik het toch niet zo leuk om te gaan ‘pronken’ zullen we maar even zeggen, met alle cadeaus die ik heb ontvangen omdat ik weet dat niet iedereen geld heeft voor zoveel cadeaus en/of Sinterklaas onzin vindt.
Helaas dus wat later dan gepland laat ik jullie vandaag een aantal lifehacks zien die je leven nét een stukje makkelijker kunnen maken.



1. Je kent het probleem wel, je speelt een spelletje op je mobiel waar om de minuut een reclame in beeld verschijnt. Dit is natuurlijk super irritant, vooral in het geval dat je ook daadwerkelijk opeens in de appstore bent en je bijna wordt gedwongen een app te kopen. De tip!: Als je je mobiel op vliegtuigstand zet tijdens het spelen van een spelletje hoef je niet telkens alle reclames aan te zien maar kun je gewoon ongestoord bijv. Kim Kardashian (ik ben verslaafd) spelen.

2. Ik hoorde laatst van iemand dat er uit een onderzoek was gekomen dat wanneer je kauwgom eet tijdens het leren van een test, en diezelfde kauwgom in dezelfde smaak ook eet tijdens de test zelf, je meer kan herinneren. Super handig toch? Ook heb je gelijk een excuus om kauwgom te eten op school;)

3. Wist je dat… sinaasappels stress verlagen? Alleen de geur al kan stress verminderen en het eten ervan verminderd stress met 70%!



4. Altijd als mensen aardbeien eten zie ik dat ze bijna de helft van de aarbei waar het kroontje zit weggooien. Ik zag laatst een foto op pinterest waarbij er een rietje door de aarbei werd gestoken en zo het kroontje eraf werd gehaald. Dit is supermakkelijk en je verspilt geen aarbei!

5. Hoe: koekjes vers houden. Stop bij de koekjes in de trommel een snee brood en je koekjes blijven een stuk langer vers en knapperig!


Dit waren de 5 lifehacks die ik met jullie wilde delen, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en dat jullie er misschien zelf iets aan hebben gehad! Heb jij nog een leuke lifehack die ik moet weten, laat het achter in de reacties! Xoxo 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten