Pagina's

dinsdag 13 januari 2015

Favorieten apps ♥

Hi! Ik wil jullie erg graag laten zien welke apps ik erg handig vindt en vaak gebruik op dit moment, benieuw? Kijk mee!


1. Timehop
Timehop is een app die je laat zien welke berichten je op diezelfde dag maar dan precies een jaar geleden hebt geplaats op twitter, instagram en facebook. Heel erg leuk om terug te zien wat je bijv. op dezelfde dag als vandaag maar dan drie jaar terug hebt gedaan. Ik vind het vooral erg leuk als ik een twitter berichtje zie van drie jaar geleden waar ik zeg dat ik iets wil behalen, en het dan in die drie jaar ook daadwerkelijk gelukt is!


2. H&M
Deze app gebruik ik niet elke dag maar is wel erg fijn om te hebben! Altijd en overal kan je de seizoenscollecties en nieuwe aanwinsten bekijken. Ik scrol vaak door alle items als ik even niks te doen heb of als ik natuurlijk op zoek ben naar een nieuw jurkje, trui of broek.

3. 9292
9292 is een hele handige app voor de trein/bus reizigers onder ons. Deze app laat je precies zien hoe laat welke trein gaat, vanaf welk spoor hij vertrekt en hoe duur de reis is. Aangezien ik nooit iets kan onthouden is deze app superhandig en helpt je tegen reisstress.


4. Netflix
Ik heb echt het gevoel dat netflix de wereld overneemt, ik ken bijna niemand meer die geen netflixaccount heeft. Super begrijpelijk natuurlijk want netflix is zo’n beetje de handigste site ooit. Netflix heeft een aanbod van meer dan 1000 films en series die je gratis (je betaald natuurlijk wel per maand) kan kijken zonder reclame of gedoe. Ook de app is superhandig, heb je je reis uitgezocht met 9292? Met netflix heb je ook iets te doen onderweg, ik ben in ieder geval verslaafd.
Mijn favoriete serie op dit moment is gossip girl, zeker een aanrader!


5. Bloglovin
En niet te vergeten natuurlijk: bloglovin! Bloglovin is een erg leuke app waarop je allerlei blogs kan volgen. Alle artikelen van je favorieten bloggers staan elke dag klaar in een overzichtelijke lijst. Met je account kan je post liken en mensen kunnen ook jou volgen! Lijkt het je leuk om mijn blog te volgen? Dan kan je op deze link klikken,Follow my blog with Bloglovin, Dankjewel!

Ik vind het erg leuk om te weten welke app jou favoriet is op dit moment, misschien heb jij nog een leuke toevoeging! xo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten