Pagina's

maandag 5 januari 2015

Lush ♥ The comforter



Hoi iedereen, waarschijnlijk vroegen jullie je af ‘Lara waar zijn je beloofde winterartikels die in de kerstvakantie online zouden komen?’ eigenlijk kan ik zelf niet eens antwoord geven op die vraag maar ik zal het proberen uit te leggen. Ik heb zo lang niks geschreven omdat ik niet zeker wist of ik door wilde gaan, ik had geen inspiratie meer en wist niet waar ik over wilde schrijven. Ook vond ik de druk te groot waardoor niet al mijn artikels goede inhoud hadden. Na een tijdje miste ik het schrijven toch wel dus hier weer een nieuw artikel in een nieuw jaar! Ik weet niet zeker hoeveel artikels er per week online komen omdat ik artikels wil plaatsten met goede inhoud. Veel leesplezier!


Aangezien wij altijd Sinterklaas vieren met cadeautjes heb ik op pakjesavond deze mega, roze, heerlijk ruikende bubble bar gekregen. Ik rook de zoete bosbessengeur al door het pakpapier heen en was gelijk helemaal verliefd, hmmm. Benieuwd hoe de bar me bevalt?



Omdat de bubble bar erg groot is snijd ik hem doormidden en gebruik de helft, zo kan ik er nog een keer van genieten. Zodra je hem doormidden snijd merk je dat hij best hard en kruimelig is maar als je hem onder het warme water houd, wordt hij zacht en valt uitelkaar.


Eerst wordt het bad bedekt met een roze schuimlaag die ruikt naar heerlijke bessen, als je iets langer wacht stapelt het schuim zich op en is het tijd om te gaan ontspannen!


Door de ingredienten (die trouwens geen conserveringsmiddelen bevatten) voelt het bad aan als een zachte deken en zoals lush zegt: ‘een bad dat zo veilig aanvoelt als een teddybeer’.

Conclusie:
Ik vind the comforter een heerlijk product om jezelf even lekker te verwennen. Ook ziet de bar er supermagisch en mooi uit. De geur brengt je naar een sprookjeswereld en werkt heerlijk ontspannen. Een top product dus!


De comforter is te koop bij Lush en kost €6,95

Geen opmerkingen:

Een reactie posten