Pagina's

maandag 15 december 2014

The Christmas tag

Hoi! Vandaag heb ik na best wel een tijdje weer een artikel voor jullie, het is soms helaas best moeilijk om het bloggen te combineren met school. In de kerstvakantie zullen er natuurlijk veel leuke kerst/winter artikelen online komen en zal ik goed vooruit moeten plannen voor de drukke weken erna. Vandaag doe ik ‘The Christmas tag’ en ik heb er erg veel zin in!

Echte kerstboom of een neppe?
Zonder twijfel een echte kerstboom! Een echte kerstboom geeft meer sfeer en ruikt heeerlijk! Ook het uitzoeken van de perfecte boom geeft een echt kerstgevoel.


Favoriete kerstliedje?
Op dit moment is ‘Santa tell me’ van Ariana een groot favoriet! Ook luister ik ‘do they know it’s Christmas’ van Band Aid en ‘Santa Claus is coming to town’ non stop, ik wordt zo blij van kerstmuziek!


Favoriete kerstfilm?
Beetje cliché, maar dan kies ik denk ik toch voor home alone;)  Home alone is gewoon zo’n film die ik echt elke kerst kan kijken zonder dat ik er genoeg van krijg, love it!'


Uit eten of zelf koken?
Ik weet niet of het helemaal hoort bij ‘zelf koken’, maar wij gourmetten altijd met kerst. Hier heb ik altijd erg zin in, maar als het erop aan komt zit ik toch altijd op kerstavond met een véél te volle buik!

Kerstfeestje: organiseren of bezoeken?
Bezoeken! Ik houd totaal niet van feestjes organiseren, je moet altijd op alles letten en wie kan aan het eind van de avond de boel weer opruimen? Juist.

Favoriete cadeautje om te krijgen?
oeehh, lastig. Ik vind het sowieso al superleuk als ik een cadeautje krijg maar als ik mocht kiezen denk ik toch iets van verzorging. Een lekkere scrub, een mooi makeup product, bodylotion, noem maar op.

Witte kerst: ja of nee?
Ja! Ik houd wel van een sprookjesachtige kerst. Het moment dat je naar buiten kijkt en je niets anders ziet dan een dikke witte laag zachte sneeuw is gewoon magisch. (het zou trouwens wel fijn zijn als al die sneeuw weer gesmolten is voordat ik weer 40 min op mijn fietsje naar school zit, haha)


Kleuren in de kerstboom?
Ja, ik vind een kerstboom met bijvoorbeeld alleen maar gouden ballen een beetje saai. Dit jaar hebben wij gekozen voor gouden en rode ballen, staat erg chic en zeker niet saai.  

Jurkjes of winterse truien?
Oeehh, het liefst breng ik de hele dag door in een uberfoute kersttrui, films kijkend en kerstkransjes etend op de bank, maar voor het kerstdinner vindt ik het wel heel leuk om een jurkje aan te doen en me nét iets mooier te maken dan normaal.

Vroeg opstaan of lang uitslapen met kerst?
Aangezien wij nooit een kerstonbijt maken, uitslapen.

Cadeautjes geven of krijgen?
Geven! Ik vindt het zo verschrikkelijk leuk om in de stad opzoek te gaan naar leuke cadeautjes en het dan later uitgepakt zien worden door iemand die er dan (hopelijk) blij mee is!


Wat doe jij dit jaar met de kerstdagen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten