Pagina's

vrijdag 9 januari 2015

Random fives #1


Hoi! Vandaag deel ik met jullie 5 favorieten van de afgelopen tijd, ik heb een mixje gemaakt van beauty, verzorging en een luchtje. Veel leesplezier!


Ik begin met een luchtje dat ik opnieuw ontdekt heb, namelijk het luchtje van Cristina Aquilera. Ik heb dit luchtje vroeger vaak gebruikt maar toen hij op was heb ik nooit een nieuwe gekocht, best jammer natuurlijk maar ik had nog zoveel luchtjes om op te maken. Laatst zag ik hem staan bij de action voor maar €6,75 en ik nam hem gelijk mee. Wat een heerlijke geur is dit toch!


Dan twee favorieten liproducten, een lipscrub en een balsem, ook heerlijk in combinatie met elkaar. Links zie je een eos lipbalm in de geur framboos, en rechts de santa’s lipscrub van Lush. Allebei zijn ze superfijn in gebruik en in combinatie met elkaar perfect om je lippen goed te verzorgen. Als ik uit school kom, of een tijdje gefietst hebt zijn mijn lippen vaak droog en vellerig, na gebruik van deze producten zijn ze heerlijk zacht en verzorgt.
Eos lippenbalsem: €9,-
Santa’s lipscrub: €9,95  


Ook deze big bold bronzer van NYC is een groot favoriet! Precies de goede kleur om je huid nét even iets bruiner te doen lijken en een mooie zomerse gloed achter te laten. Voor maar €3,99 is het zeker een aanrader!


Vaak werd mij de miss manga mascara aangeraden, maar altijd al ik in de kruidvat kwam en het borsteltje zag, schrok ik een beetje en legde hem weer weg. Een aantal weken geleden zei mijn vriendin dat ik hem echt een moest proberen, eenmaal uitgeprobeerd was ik meteen verliefd, wat een superproduct! Hij werkt erg goed voor mijn wimpers, hij geeft lengte, volume en is intenszwart. Hij is misschien wat aan de prijzige kant maar het zeker waard!
Loreal miss manga mascara: €14,99

Dit waren de vijf favorieten die ik graag met jullie wilde delen!

Wat is jou favoriete product op dit moment?

2 opmerkingen: