Pagina's

zaterdag 1 november 2014

5 things that make me happy - fall edition♥



Gekleurde herfstbladeren
Ik kan zo blij worden van al die prachtige oranje en gele herfstbladeren! De bomen worden helaas wel kaal maar de grond een feestje om naar te kijken.


   
Kamer veranderen
Rond de herfst krijg ik ook altijd een enorme zin om mijn kamer te veranderen. Het liefst koop ik allemaal nieuwe meubels en decoraties, helaas is dit een beetje duur. Wel kan je zelf je kamer een beetje in een herfstsfeer brengen, hang blaadjes op, steek kaarsen aan en zet leuke houten decoraties neer.

 Modern family
Het wordt natuurlijk kouder en de dagen worden korter. De perfecte tijd om lekker weg te kruipen met een serie waar ik echt zo vrolijk van wordt. Helaas heb ik alle 4 seizoenen van modern family  die op netflix staan uit, en moet dus snel iets nieuws zoeken;)


   '
Shoppen
Oke, welke meid houd nou niet van shoppen? Ik vind het zo leuk om lekkere truien en dikke vesten aan mijn kast toe te voegen. Een nieuwe wintergarderobe aanschaffen vindt ik zeker 1 van de leukste dingen aan de herfst!
    
Bloggen
Bloggen is niet iets waar ik alleen in de herfst blij van wordt maar ik vind het gewoon zo leuk om te doen! Dingen bedenken, het schrijven en het publiceren.


waar worden jullie blij van? xo
Follow my blog with Bloglovin



Geen opmerkingen:

Een reactie posten