Pagina's

maandag 3 november 2014

All about autumn ♥ Tag

Hey! Ik ben misschien een beetje aan de late kant maar ik wilde deze tag toch nog erg graag doen. Alle vragen gaan over het najaar, veel leesplezier!

Bron: pinterest

Wat is je favoriete herfstdrankje?
Mm, dit is een moeilijke. Ik heb niet speciaal een favoriet herfst drankje maar ik ben wel erg fan van appel-kaneel smoothies en warme choco. Wel vind ik warme chocolademelk nét iets lekkerder in de winter dan in de herfst. Ik ga denk ik dus voor een appel-kaneel smoothie.

Laat je leukste muts/sjaal zien.
Ik draag eigenlijk nauwelijks mutsen en heb er daarom ook niet echt één. Wel heb ik deze superleuke nieuwe sjaal van H&M. Er zit alpaca wol in verwerkt en is dus echt superzacht, heerlijk!


H&M - €19,95
Welke muziek luister je in de herfst?
Het enige verschil dat ik merk tussen de liedjes die ik luisterde in de zomer en de liedjes die ik nu luister is dat ze een stuk rustiger zijn. In de zomer houd ik wel van een lekkere beat ‘s avonds maar nu luister ik meer naar rustige, zachte liedjes waar ik lekker op kan dromen. Een liedje dat ik nu erg veel luister is ‘nothing really mathers’ van Mr. Probz

Welk parfum ga je het meeste dragen deze herfst?
Sowieso Daisy van Marc Jacobs. Ik heb hem nu een weekje en hij ruikt echt heerlijk! Dit wordt zeker mijn everyday parfum voor deze herfst.

Wat is je favoriete oogschaduwkleur in de herfst?
Vooral Bruin tinten, maar ook mosgroen en koperkleuren zijn favoriet in de herfst.


bron: pinterest
Wat is je favoriete herfst snack?          
Mandarijnen. Ik weet niet waarom maar als ik mandarijnen ruikt, eet of zie moet ik denken aan de herfst/winter. Zelf heb ik altijd mandarijnen in huis en ze zijn ook nog eens supergezond. Ik kan natuurlijk niet alleen iets gezonds opnoemen want ik ben gek op zoete ongezonde dingen zoals oreo’s, chocolade en marshmallows.

Hoe ga je verkleed met Halloween?
Zoals jullie weten is Halloween natuurlijk al voorbij maar ik kan natuurlijk wel vertellen hoe ik eruit zag. Ik was een soort van mix tussen een skelet en een vampier. Ik droeg een panty en een shirt met botten erop en een bijl-haarband waardoor het leek alsof er een bijl in mijn hoofd stak. Ook had ik iets weg van een vampier omdat mijn hele hoofd glitterde (foutje met foundation(;).


Dit was de all about autumn tag. Ik vond hem superleuk om te doen en ik hoop jullie om te lezen!
Ik geef deze tag door aan Eveline, neem dus allemaal even een kijkje op haar blog!

xo

1 opmerking: